Όλοι σήμερα μιλάνε για το μάρκετινγκ.
Προσφορές και προτάσεις από επιχειρήσεις που προσφέρουν “λύσεις” στο μεγάλο πρόβλημα της προσέλκυσης του κοινού. Προτάσεις από “ειδικούς” και με προϋπολογισμό που ξεκινάει από λίγα ευρώ που αρκούν (;) για να κάνει μια επιχείρηση, έναν οργανισμό, ένα φορέα να…ξεχωρίσει. Γιατί αν δεν ξεχωρίσει, πως θα καταφέρει να προσελκύσει;
Είναι όμως έτσι; Ή μήπως απλά εφαρμόζεται η τακτική “μια ίδια λύση για όλους και όλα” ώστε να μπορούν αυτοί “οι ειδικοί του μάρκετινγκ, της διαφήμισης, της επικοινωνίας, των κοινωνικών δικτύων και των ιστοσελίδων…” να προσφέρουν τυποποιημένες υπηρεσίες, χαμηλής αξίας και αποτελεσματικότητας, με την παγίδα της χαμηλής τιμής και φυσικά των χαμηλών ή και ανύπαρκτων αποτελεσμάτων.
Δείτε το επεξηγηματικό βίντεο που δημιουργήσαμε για εσάς.