Γνωρίζετε ποιός άλλος “μιλάει” με τον πελάτη σας;

talking to your customer

       Λένε πως αν πιστεύεις πως δεν έχεις ανταγωνιστή στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρεις, τότε μπορεί να συμβαίνει ένα από τα ακόλουθα τρία σενάρια : Να έχεις και να μην το γνωρίζεις Να μην έχεις ανταγωνισμό …ακόμα. Θα αντιμετωπίσεις όμως σύντομα εκτός και αν συμβαίνει το τρίτο σενάριο Να μην υπάρχει «αγορά» για […]

Συμμετοχή σε εκθέσεις : τι πρέπει να προσέξετε και τι να αποφύγετε

exhibition coaching

Πως θα πετύχετε μέγιστο αποτέλεσμα μέσα από τη συμμετοχή σας σε μια έκθεση : Οι εκθέσεις αποτελούν έναν εξαίρετο τρόπο να προβάλετε την επιχείρησή σας σε υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες και συνεργάτες. Από την άλλη, αποτελούν πρόκληση που, αν δεν αντιμετωπιστεί σωστά, θα καταναλώσει ενέργεια, χρόνο και χρήμα χωρίς να φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Το […]

Ένας οδηγός διαχείρισης δύσκολων πελατών μέσα από 7 απλά βήματα.

Διαχειριση κρισεων

  Αν και οι σωστά οργανωμένες επιχειρήσεις κάνουν τα πάντα ώστε να μη συμβεί ποτέ, υπάρχει πάντα η πιθανότητα (ακόμα και χωρίς την ευθύνη της επιχείρησης ή του προσωπικού που έρχεται σε επαφή με τον πελάτη) να πρέπει να διαχειριστούμε έναν οργισμένο πελάτη. Έναν πελάτη που διαμαρτύρεται , φωνάζει ή ακόμα και απειλεί τον επιχειρηματία […]

Παρουσίαση του μοντέλου επιχειρηματικής επιβίωσης και ανάπτυξης της Epathlon

epathlon-dev-model

Επιχειρηματική επιβίωση, οργάνωση και ανάπτυξη για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, σε 6 διακριτά βήματα. Πατήστε “play” και δείτε το σύντομο video που ακολουθεί

Τα 6 κρίσιμα ερωτήματα που πρέπει να απαντήσετε πριν μια συνέντευξη

προετοιμασια συνεντευξης

Συνέντευξη: η προετοιμασία της είναι πολύ σημαντική και κρίσιμη Όταν προετοιμαζόμαστε για το επόμενο βήμα στην καριέρα μας, η συνέντευξη είναι η ευκαιρία να παρουσιάσουμε τις δεξιότητες  και τις ικανότητες μας. Σίγουρα, η πρόσκληση  για συνέντευξη είναι ήδη ένα σοβαρό πρώτο βήμα και συγχαρητήρια για αυτή την πρώτη επιτυχία αλλά η αλήθεια είναι πως «τα […]