Τα Coffee Dive επέλεξαν για άλλη μια φορά την EPATHLON για τη δημιουργία του διεθνούς τηλεοπτικού και κινηματογραφικού spot της επιχείρησης που έχει ήδη επεκταθεί με τις υπηρεσίες International Business Development της ΕΠΑΘΛΟΝ σε Αυστραλία και Ρουμανία.
Όλοι σήμερα μιλάνε για το μάρκετινγκ. Προσφορές και προτάσεις από επιχειρήσεις που προσφέρουν “λύσεις” στο μεγάλο πρόβλημα της προσέλκυσης του κοινού. Προτάσεις από “ειδικούς” και με προϋπολογισμό που ξεκινάει από λίγα ευρώ που αρκούν (;) για να κάνει μια επιχείρηση, έναν οργανισμό, ένα φορέα να…ξεχωρίσει. Γιατί αν δεν ξεχωρίσει, πως θα καταφέρει να προσελκύσει; Είναι […]
Μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής της πιο πλήρους διαδικτυακής τουριστικής πλατφόρμας, του MyGreekHeart, ολοκληρώσαμε και το απαραίτητο spot για την εθνική αλλά και διεθνή προβολή της. To MyGreekheart προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας προσαρμοσμένων τοπικών οδηγών σημείων ενδιαφέροντος με απλό και αποτελεσματικό τρόπο. Απευθύνεται σε ιδιώτες, επιχειρήσεις, παραγωγούς, συνεταιρισμούς, τουριστικούς φορείς, συλλόγους και ΟΤΑ που μπορούν […]
Για αρκετούς επαγγελματίες του χώρου, δεν είναι είδηση πως η Google τερματίζει το Google+. H είδηση είναι πως το κάνει τώρα και όχι πριν χρόνια. Βασικά είδηση αρκετοί θεωρούμε ακόμα και το ότι το δοκίμασε, με τον τρόπο που το τόλμησε ως αντi-facebook. Το βασικό θέμα με τέτοια εγχειρήματα – όχι μόνο από γίγαντες της […]
Το να “τραβήξεις” την προσοχή είναι το πρώτο βήμα σε μια μαζική επικοινωνιακή προσπάθεια. Το να προκαλέσεις το ενδιαφέρον είναι το δεύτερο. Είναι αυτό που θα κρατήσει τον θεατή ή ακροατή με στραμμένη την προσοχή σε αυτό που θέλεις να του μεταδώσεις. Εκεί του μεταφέρεις την ουσία του μηνύματος. Τον ενεργοποιείς και τον προετοιμάζεις για […]
Ή πως η επιχειρηματική επιτυχία εξαρτάται από τον τρόπο που αντιμετωπίζονται οι προ(σ)κλήσεις της αγοράς και το σωστό επιχειρηματικό πλάνο. Βρισκόμαστε στα τέλη του 19ου Αιώνα, όταν η αποικιοκρατούμενη Αφρική «άνοιγε» ως αγορά για τους κατασκευαστές υποδημάτων και ρουχισμού της Ευρώπης. Όλες (ή σχεδόν όλες) οι επιχειρηματικές αποστολές με στόχο τη διερεύνηση της Αφρικανικής αγοράς, […]
Η μεγαλύτερη πρόκληση για έναν επαγγελματία της επικοινωνίας, είναι να περάσει το μήνυμα στο κατάλληλο κοινό, τη σωστή στιγμή και με τρόπο που θα προκαλέσει συναίσθημα. Είτε το μήνυμα εστιάζει στην ενίσχυση του εταιρικού ονόματος (brand), είτε στην άμεση προσέλκυση πελατών, πρέπει πρώτα από όλα, να καταφέρνει να τραβά την προσοχή. Αλλά […]
…έγραψε ο Οδυσσέας Ελύτης προσκαλώντας μας στην υπέρβαση των νόμων της φύσης. Της “φύσης” του ανθρώπου, όχι της πραγματικής. Αποφεύγοντας τη σύγκρουση με τους κανόνες της φύσης που οδηγούν σε μια ατέρμονη διαδοχή των 4 εποχών δε μπορούμε να αγνοήσουμε τη δική μας “φύση”. Τη φύση του ανθρώπου, που χαρακτηρίζεται με τη σειρά της, από […]
Οι προσφορές, αν σχεδιαστούν σωστά, αποτελούν ένα χρήσιμο εργαλείο αύξησης των πωλήσεων, ανάπτυξης του πελατολογίου και ανταμοιβής των πιστών πελατών μιας επιχείρησης, κάτι που προσφέρει εν συνεχεία στην ενδυνάμωση του εταιρικού ονόματος (brand awareness). Συχνότερα, οι προσφορές μιας επιχείρησης έχουν τη μορφή εκπτώσεων ή τη μορφή οφέλους από συνδυαστικές αγορές δύο ή περισσότερων προϊόντων / […]
… το πιο άγριο θηρίο ; Σε κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους, υπάρχει ένα “πλάσμα” ευαίσθητο που εύκολα μπορεί να μετατραπεί στο πιο άγριο θηρίο. Ή και αντίστροφα… Πρόκειται για τους πωλητές ή όπως αλλιώς τους αποκαλούν στην εκάστοτε επιχείρηση (σύμβουλο ή μηχανικό πωλήσεων, υπεύθυνο εξυπηρέτησης, υπεύθυνο λογαριασμού, account manager, sales manager, commercial manager, telesales […]
- 1
- 2